Levelezés:.
gatti24@freemail.hu

„Bűzös Bagázs”

Őrületbe kerülve…

Egyszer volt, hol nem volt, az üveghegyen is túl, a keszthelyi városi strandtól nagyon túl, egy 4 csillagos szállodában érk. júl.20.-án. A tömény aranyból készült OS-falak teljes hangszigetelést biztosítottak, így a dúc-dúc zene hamar eljutott hozzánk. Érzelmekből csöpögő álmunkból virradva ébredtünk fel. A kómás csordát Sziszi és Atesz bácsi illetve Zsuzska néni terelte át a svédasztalos reggelihez. Miután dögeszre ettük magunkat, nem maradt idő a punnyadásra, mert a kifacsaró edzés súlya nehezedett ránk. Az élő hullához hasonló játékosok rózsa felhőkön nyomultak át a fő utcán, meg vissza. Délután a strandolók félelmére, a kaput két méterre odébb látva, őket vettük célba. Miután kiüldöztek a strandról a közeli szállodánk felé vettük az irányt, ahol nem élő, hanem sima hullaként dőltünk az ágyba.
Ha ezt a feladatot meg nem kaptuk volna, az én mesém is tovább tartott volna.

2005-07-22. Keszthely

Hajoptó Anna , Tar Nikoletta ,Kerek Viktória, Tokaji Andrea, Kocsis Ági, Molnár Fruzsina

Debreczeni Luca

„Csacska lányok”

Részlet egy tábor minden napjaiból

Egyszer volt, hol nem volt volt egyszer egy lánycsapat, akik már kiskoruk óta nagyon szerették a kézilabdát. Egy napon eldöntötték, hogy ezt a sportot nem csak nézni, hanem űzni is szeretnék. Nagyon megörültek annak a lehetőségnek, hogy közel egy hetet eltölthettek egy keszthelyi edzőtáborban. Nem tudták hogy mi vár rájuk, ezért elkezdtek keményebben edzeni. Mikor eljött a nagy nap, izgatottan szálltak fel a vonatra, nehéz csomagokkal. 6 óra kimerítő utazás után, megérkeztek a szálláshelyükre. Miután elfoglalták helyüket, megismerkedtek egy számukra ismeretlen sportággal: a strandkézivel. Annak ellenére, hogy ez egy kimerítő játék, nagyon megtetszett nekik. Este még megismerhették a város egy részét. Másnap nagy megpróbáltatások vártak rájuk. Az aznapi fáradalmakat, a Magyar Női Kézilabda Válogatott idelátogatása feledtette el velük. Betekintést nyerhettek a profik edzésprogramjába. A lányok nagyon keményen edzettek, bár ez a teljesítményükön is látható. Nagy örömünkre a lányok edzés után közvetlenül viselkedtek velünk. Este ismét rövid sétára indultak. Másnap a jó idő miatt, egésznap a Balaton parton strandkéziztek, amiből még egy bajnokságot is rendeztek.
Ez a nap is fáradtan, de élményekkel telve ért véget és boldogan, bizakodva várják a folytatást.

2005-07-22. Keszthely

Szabó Anett, Dúl Edina, Oláh Fanni, Grenács Orsolya, Kerti Dóra és Molnár Ildikó

„Super Minik”

Keszthelyi kézitábor

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Kézitábor. Ahol Szilárd bá és Attila bácsinak ötvenkettő tanítványa volt. DJ Szilárd és DJ Attila ébresztett minket minden reggel. Hétvezér közül Álmos elkísért bennünket az edzésre.
Majd lementünk a Balaton partra horgászni és ki fogtuk Arielt. Elhívtak strandkézizni, ő volt a mi kapusunk. A kapura lőtt labdákat csapdosta ki uszonyával. Közben locsoltuk a kerti locsolóval, hogy ki ne száradjon. Estig szorakoztunk. Másnap kézilabdáztunk Hamupipőkével, futás közben mindig elhagyta a fél pár cipőjét. Hétfőn reggel elköszöntünk Álmostól, Arieltől és Hamupipőkétől. Nagyon jól éreztük magunkat.

2005-07-22. Keszthely

Németh Lilla, Budai Bettina, Kruj Dóra, Hazufi Dorottya, Kulich Nórina, Groz Kitti
 Potornai Nikolett
Sparismacik”

Tuti kézinyár

Réges-régen egy messzi-messzi táborban…
Még az ország mini tengerén is túl, pontosan két nappal ezelőtt… megérkeztünk.
Luxus vonattal jöttünk egyből stranddal kezdtünk. A strandon kettő előtt Szilárd bácsi megjött, elvitte a cuccokat, kipakoltuk azokat. Egy tornaterembe érkeztünk, májkrémes kenyeret étkeztünk.
Ez egy olyan hely, ahol az ember barátokra lel, hol mindenki fut, hogy legyen a zuhanyzóban hely. Mindennap van edzésünk, hol a gyorsaság nem az erényünk.
Ati bácsi említi ezt eleget, gyorsítsunk hát gyerekek.
Luxus tornaterem ez, hol sok a szoba, tizenegy után nincs már duma.
Minden reggel zene-bona táncolunk mi ide-oda.
Ha a kulcsot a hűtőn a hagyod, nem alszunk kint valami nagyot.
Hétfőn megyünk haza, minden cumót viszünk haza.
Nagyon baró ez a hely, jövőre sem marad el.

2005-07-22. Keszthely

Barabás Enikő (Enci), Hegedűs Kinga (Kinga), Hostyánszki Edina (Eda), Tájok Krisztina (Kriszti), Váradi Barbara (Barbi), Várkonyi Viktória (Várki)
Tóth Lili (Lili)

KÉZINYÁR
2005
www.kezinyar.tuti.hu

„Bajba Jutott Nők”

Keszthelyi tábor

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy Déli-pályaudvar. Elindultunk Inter picivel. A vonat zötykölődött, egyszer kisiklottunk de Hercules jött segítségünkre, mert Fil kiáltott: BJN (bajba jutott nők). Aztán húztunk a strandra Picur nénivel, mint hasmenéses Tarzan az őserdőben. Bementünk fürödni a Balatonba és Némó nyomába eredtünk. a sok úszástól kiáztunk, mint a nokedli. Utána elmentünk a 6 csillagos szállodába, ahol lépcső nélküli emeletes ágyak voltak és úgy recsegtek, ropogtak, mint a parketta, mert ágyban van a Spari csapata. Másnap Atilla bá és Szilárd bá egy hangos dallal ébresztett. Délután eljött a női válogatott és ott voltak a példaképek: Kenyeres Fanni, Görbicz Anita, Kindl Gabi és a többi fantasztikus játékos. Jó volt az első 3 nap!

2005-07-22. Keszthely

Horváth Angéla, Balázsi Nikolett, Gellai    Anikó, Varga Viktória, Járai Csenge, Teffner Barbara, Nagy Izabella, Rába Zsófia

„Tubby”

Teletubbies

Egy nap mikor együtt  tubbipudingot majszoltunk, Docka testvérünk (állítólagos) apánk szobájából ugrándozva jött ki kezében az FHM újsággal.
-Ez az! Megtaláltam a Fodrászat Hagyományainak Magazinját! – kiáltotta repedtfazék hangjával. Nem sokkal ez után megtaláltuk Szilárd bácsi és Attila bácsi izmos kockás hasát a tábori hirdetések között: „Izmos kockás hasat akarsz még homokot is, kaphatsz rá!  Anita tubby erre rögtön felkapta a fejét: - Ez az!– még a discman is kiesett a füléből, ami alapelem volt az elbóduláshoz.
Beleegyezését  Gigi tabby azzal jelezte, hogy küldött egy péppé rágott kaja sugarat az asztal közepére.
És elindultak a tábor felé, de útjuk közben megálltak a Mc Donalds-ban, hogy 2 évvel ezelőtt
beszorult Niki testvérüket kiszabadítsák a csúszdából.
Így boldogan indultunk tovább….!
Az első nap strandkézivel kezdtünk. Mindenki nagyon gyorsan megismerkedett kirobbanó tehetségünkkel.
 A vacsora szupi volt!
Este nehezen tudtunk elaludni, de reggel mindenki hamar felkelt.
Az edzés kibírható volt, és „szívós”-Anita tubby megkönnyebbülésére-„Szilárdsága” határtalan.
Ezután a válogatott sem hagyott nyugodni… mindenki tőlünk kért autógrammot illetve interjút.
De továbbra is boldogan és „szívósan” tűrjük a megpróbáltatásokat…

2005-07-22.Keszthely

Pécsi Evelyne tubby,Pécsi Edina tubby,Budai Nikolett tubby,Simkó Dominika tubby,
Burghardt Rozália tubby,Burghardt Lukrécia tubby,Burghardt Viktória tubby,Budai Anita tubby